بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/29 - 13:08
  • - تعداد بازدید: 456
  • - تعداد بازدیدکننده: 418
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بورسیه صنعتی

دانشگاه های علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دانشگاه جامع گلستان دانشجو بورسیه می پذیرند

در سال تحصیلی 1403-1402، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تعداد 14 نفر سهمیه بورسیه صنعتی در رشته مهندسی صنایع مبلمان و دانشگاه جامع گلستان نیز تعداد 10 نفر سهمیه بورسیه صنعتی در رشته مدیرت بازرگانی می پذیرند.

در راستای اجرایی سازی طرح بورسیه صنعتی با همکاری بنیاد نخبگان استان گلستان، جلسه ای برای هماهنگی و برنامه ریزی با دانشگاه های علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دانشگاه جامع گلستان و واحد های اقتصادی استان برگزار شد.
در سال تحصیلی 1403-1402، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تعداد 14 نفر سهمیه بورسیه صنعتی در رشته مهندسی صنایع مبلمان و دانشگاه جامع گلستان نیز تعداد 10 نفر سهمیه بورسیه صنعتی در رشته مدیرت بازرگانی می پذیرند. لازم به ذکر است اطلاعات تکمیلی جهت انتخاب رشته / محل برای رشته های مهندسی صنایع مبلمان و مدیریت بازرگانی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه های آموزشی ریاضی و فنی ، علوم تجربی و علوم انسانی موجود است.
 
 
 
این کدرشته‌محل‌ها در دفترچه انتخاب رشته علوم ریاضی و فنی (صفحه 154)، علوم تجربی (صفحه 162)، علوم انسانی (صفحات 114 و 115) قابل مشاهده و انتخاب است.

این طرح به همت بنیاد ملی نخبگان و با همکاری وزارت علوم و شرکت‌های صنعتی فعال اجرا می‌شود و افرادی که این کدرشته‌ها را در اولویت‌های خود می‌آورند، ضمن تحصیل در دانشگاه، در بنگاه‌های اقتصادی مشغول به فعالیت می‌شوند. 

بر اساس شیوه‌نامه این طرح که از طریق وبگاه بنیاد ملی نخبگان قابل دسترسی است، متقضایان کدرشته‌محل‌های بورسیه صنعتی بایستی رتبه کشوری کمتر از 2000 کسب کرده‌اند یا جزء 10 درصد برتر هر استان قرار دارند، می‌توانند کدرشته را انتخاب و ضمن تحصیل در دانشگاه، از حمایت‌های بنگاه‌های اقتصادی بهره‌مند شوند. این متقاضیان در مراکز صنعتی ذکر شده حاضر و ضمن کارآموزی و فعالیت عملی، از تعدادی مزایا نیز برخوردار خواهند شد که در جداول زیر آورده شده است:
 
 
 
  • گروه خبری : گروه های مطالب,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 166901
کلمات کلیدی
مدیر گلستان
خبرنگار

مدیر گلستان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید